Ons aller aller laatste berichtje! - Reisverslag uit Bali, Indonesië van sonja en mieke Bakker - WaarBenJij.nu Ons aller aller laatste berichtje! - Reisverslag uit Bali, Indonesië van sonja en mieke Bakker - WaarBenJij.nu

Ons aller aller laatste berichtje!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sonja en mieke

06 April 2008 | Indonesië, Bali

Selamat malam, apa kabar?

Na onze koeien avontuur (zie filmpje) hebben wij afscheid genomen van Nieuw Zeeland om nog even 10 dagen in het zonnige (dachten wij) Bali te genieten, maar helaas is het regenseizoen hier ook begonnen. Hierdoor zullen wij weer snel gewend zijn aan Nederland :-). Gelukkig zijn het af en toe alleen maar buien en zien wij de zon ook nog.

Bali is niet te vergelijken met Nieuw Zeeland, het was wel even een omschakeling. Bali is daarintegen wel een heel mooi land.
De eerste twee dagen hebben wij met een prive gids verschillende plekken in Bali gezien, waaronder Batubulan (Barong & Kris Dans), Uluwatu (bekende Holy Cliff tempel en dans), Ubut (tussen de apen gelopen) in Jimbarran op het strand met zonsondergang gegeten, erg romantisch samen :-).

Verder wordt ons Ego hier erg gestreeld, iedereen noemt ons Darling en Beautifull, maar als je niks koopt wordt je voor Hoer uitgemaakt haha.

Wij genieten nog volop van de laatste dagen in dit mooie land en kijken met een grote SMILE terug op onze super reis.

Tot 9 april, 08.30 uur op schilhol ;-).

Bedankt voor alle leuke reactie, dat vonden wij erg leuk!

Liefs, de Bakkertjes

• 06 April 2008 - 13:58

Marij:

Tot woensdag schatjes! Zin om jullie weer te zien! xx

• 06 April 2008 - 14:11

Priscilla:

Geniet er nog even lekker van!!!

Liefs XXX

• 06 April 2008 - 14:17

Bassie:

Blij dat wij niet naar Bali waren, overal waar jullie zijn regent het toch maar, whaha. Wij hadden in ieder geval de rest van de tijd in Christchurch weer prachtig mooi weer en ook in Singapore was het blafheet. Maar ik moet ook nog erg wennen hoor, vind het hier maar koud! Zie jullie volgende week in Beer, ik ga vanavond alvast maar weer eens kijken! Grtz!

• 06 April 2008 - 15:10

Marjolijn:

tot gauw dames!

• 06 April 2008 - 15:28

Remko:

Leuke video met die koeien :)
    Ben alleen wel een illusie armer... Noord-Hollandse dames die geen koeien kunnen melken?

Tot gauw

• 06 April 2008 - 16:30

Heidi Lars Sanne:

He meiden,

Wij staan op schiphol hoor!! Met spandoek en slingers!! We hebben jullie gemist en mogen nog even een aantal dagen na 09-04-08 van jullie genieten gelukkig...

Dikke kus en knuf...
    Ons drietjes

• 06 April 2008 - 16:42

Shanne:

Geniet nog even van de laatste dagen.

Tot woensdag,

xx

• 06 April 2008 - 18:12

Lianne:

Nog ffies genieten en dan........!

• 06 April 2008 - 18:35

Joyce:

nog eventjes geduld! tot snel..xx

• 06 April 2008 - 19:04

Harriette:

hoi meiden ik heb genoten van jullie toffe verhalen, wat zullen jullie véél te vertellen hebben bij thuiskomst, maar eerst nog effe genieten ik wens jullie alvast een goede terugreis en kom gauw een bakkie doen nou doei veel liefs harriette marco en de meiden!!!!!

• 06 April 2008 - 20:54

Ireen:

Tot snel miekjee!!

Kus

• 07 April 2008 - 06:05

Rob:

Nog een paar dagen genieten. ik hoop voor jullie in zonneschijn. Tot woensdag

Groet broer en neef

• 07 April 2008 - 08:25

Jet:

nog even en het is gedaan met de rust :P haha!!

Kusjes

• 07 April 2008 - 16:31

Jessica:

He Meiden,

Nou geniet er idd nog maar lekker van! Hier nu ook mooi weer maar weet het niet voor de rest van de week.

Goede terugreis! Heb met veel plezier jullie avonturen gevolgd maar Miek ik wil natuurlijk je spannende verhalen aanhoren en foto´s bewonderen in het echie!!!!

Liefs Jes

• 07 April 2008 - 16:43

Daphne:

geniet er nog ff van, denk dat ik woensdag na training ff langs kom :)

xx

• 07 April 2008 - 19:48

Esther:

Meiden, geniet nog even van de laatste dagen!! Sonnie, ik zie je woensdag in Onderdijk...schiphol gaat voor ons even niet lukken....jammer, jammer.

Kus Esther

• 08 April 2008 - 08:37

Lieke:

Goede reis, vlieg voorzichtig en... tot morgen! :)

x

• 09 April 2008 - 15:14

Marleen Ruijter:

Welkom terug in Nederland!

• 09 April 2008 - 17:08

Mirjam En Ingrid:

Hey meiden,
    Welkom thuis! We moeten snel wat afspreken
    Kus vanuit Enkhuizen

• 11 April 2008 - 09:16

Architektenburo:

Hoi meiden,
    Na deze onvergetelijke reis, blij dat jullie weer veilig terug zijn. Jullie hebben in elk geval het zonnetje meegenomen. Geniet nog meer heerlijk na van al jullie mooie belevenissen.
    groetjes Maria

• 16 April 2008 - 10:23

GoodBookers Hoorn:

Hoi Meiden, Welkom thuis! Jullie avontuur zit er op! Wij hopen dat jullie nog vaak met veel plezier aan jullie mooie reis terug denken. Met vriendelijke groet, Sandra, Vivian en Hanna

• 14 November 2009 - 16:07

Marcel Sijm:

He Sonja, hoe gaat het tegenwoordig net je? Zie je niet vaak